Najczęściej zadawane pytania.
W jakich godzinach odpowiadacie Państwo na wiadomości?
Pracujemy praktycznie 24/7 lecz z racji na natłok pracy odbieramy telefony tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. W pozostałych godzinach prosimy o kontakt mailowy.
Jak długo będę czekać na zamówienie ?
Staramy się, aby nasze produkty były łatwo dostępne, ale prosimy wziąć pod uwagę fakt, że są one wykonywane od podstaw ręcznie. Trzymamy się zasady dostarczenia towaru do klienta w ciągu 14 dni i nigdy nie przekraczamy tego terminu. Jeśli pilnie potrzebujesz wcześniejszego dostarczenia zamówionych towarów, np. kupując prezent na urodziny swojego dziecka, daj nam znać! Postaramy się jak najlepiej dostarczyć go na czas.
Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?
Płatności na naszym e-sklepie obsługiwane są przez system PayU. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Metody Płatności.
Czy mogę zobaczyć produkty na żywo?
Niestety na dany moment nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani showroomu.
Czy mogę odebrać zakupy osobiście?
Jeśli kupują Państwo lokalnie i nie chcą płacić za wysyłkę jak najbardziej mogą Państwo odebrać zakupione produkty osobiście. Prosimy wtedy o wpisanie takiej informacji w „uwagi do zakupu”. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia daty i godziny.
Problemy z zakupem? Nie działający kupon?
W razie jakichkolwiek problemów w trakcie zakupu prosimy o kontakt z naszym biurem. Wspólnie na pewno znajdziemy rozwiązanie każdego problemu.